Woning Verkopen

Een Woning Verkopen is een belangrijke en niet alledaagse gebeurtenis en vraagt dan ook om een serieuze en persoonlijke aanpak. Het is daarom verstandig om een makelaar in te schakelen die kennis heeft van de markt en weet wat de bouwtechnische, juridische en financiële aspecten en de mogelijke risico’s zijn. Een makelaar die zich hier dagelijks mee bezig houdt, u een goed advies en vakkundige begeleiding kan geven zodat u de maximale prijs krijgt voor uw woning en met een gerust hart uw woning kunt verkopen.

Wat kunnen wij verder voor u betekenen?

  • Het verzorgen van een vrijblijvende waardebepaling van uw woning;
  • Graag adviseren wij u over de verwachte opbrengst en de daarbij vast te stellen vraagprijs;
  • Het geven van verkoop bevorderende adviezen en tips;
  • Het plegen van kadastraal onderzoek (kadastraal uittreksel en kadastrale kaart);
  • Het maken van professionele foto’s, een verkooptekst en plattegronden van de indeling uw woning;
  • Het plaatsen van uw woning op onze eigen internetsite, op www.funda.nl, meerdere woningwebsites en social media als Facebook en Instagram;
  • Het plaatsen van een te koop bord in de tuin, het ophangen van een raambiljet of een verkoopvlag;
  • Actieve marketing met een bijzondere styling, de mooiste foto`s;
  • Het verzorgen van een mailing onder woningzoekers;
  • Het aan potentiële kopers overhandigen van een uitgebreide brochure van uw woning, onder andere voorzien van interieurfoto’s, plattegronden, en kadastrale gegevens;
    Indien gewenst kunnen wij een woningvideo of 3D-visualisatie/360° foto’s laten maken;
  • Het maken van afspraken met gegadigden om uw woning te bezichtigen, het bezichtigen van uw woning en vervolgens hiervan verslag uit te brengen aan u als verkoper;
  • Het maken van advertenties ten behoeve van (woon)kranten;
  • Deelname aan de “open huizen route”, minimaal 2 maal per jaar;
  • Het voeren van onderhandelingen, uiteraard in goed overleg met u;
  • Wanneer de woning verkocht is, het opstellen van een koopakte, het bewaken van de termijnen.
  • Het maken van afspraken met de notaris.
  • De dag van het transport maken wij een inspectie-afspraak met de kopers en verkopers, zodat de woning correct kan worden overgedragen. Daarna vergezellen wij u desgewenst naar de notaris;
  • Uiteraard kunt u ook na de levering altijd op ons kantoor terugvallen met vragen.

Kortom het volledige verkoopproces tot en met de overdracht bij de notaris nemen wij u desgewenst uit handen. Wilt u meer informatie of heeft u interesse in een deel van onze diensten? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op via het telefoonnummer +31(0)653755841 of stuur een e-mail voor een kosteloze afspraak bij uw thuis, wij zijn u graag van dienst!